Ekonomické a administrativní služby

  1. Příprava, zajištění a kontrola předpisu plateb spojených
    s vlastnictvím a užíváním bytových a nebytových jednotek (vedení a
    kontrola v elektronické podobě), kontrola úhrad těchto plateb
  2. Vedení podvojného účetnictví spojeného se správou objektu
    • vedení účetnictví, zaúčtování předložených dokladů, vedení
      knihy dodavatelských faktur, vedení evidence majetku, předkládání
      přehledů o přijatých zálohách od vlastníků jednotek, předkládání
      výkazu o účetním hospodářském výsledku, sestavení účetní závěrky,
      běžné účetn���� poradenství a vysvětlení použitých postupů,
      předkládání přehledu nákladů spojených s provozem a údržbou
      nemovitosti formou pravidelné uzávěrky (4× ročně) a 1× ročně
      předkládání rozvahy
  3. Zpracov��ní mzdové agendy
    • Zpracování mzdové agendy
    • Evidence zaměstnanců
    • Přihlášení zaměstnanců k odvodu zdravotn������������������ho a sociálních
      pojištění
    • Výplata mezd
  4. Vedení pokladní knihy
  5. Příprava a provedení vyúčtování záloh zaplacených jednotlivými
    vlastníky a to v zákonných lhůtách (bude zpracováno v elektronické
    podobě)
  6. Vypořádání přeplatků a nedoplatků z vyúčtování předpisu záloh
    vůči jednotlivým členům společenství
  7. Vymáhání dlužných plateb – vedení seznamu neplatičů, zasílání
    a předávání upomínek, příprava platebních rozkazů a příprava
    podkladů pro soudní nebo mimosoudní vymáhání
  8. Vedení evidence nákladů na provoz objektu (opravy a údržba společných
    částí domu, služby spojené s provozem a správou, pojistné apod.),
    kontrola a úhrada dodavatelských fak­tur
  9. Poskytování informačního servisu k podávání daňových přiznání
    vlastníků
  10. Zpracování daňového přiznání, jeho podání za Společenství.
    Shromažďování podkladů k daňovým přiznáním vztahujícím se
    k spravovanému domu a pozemku. Jedná se zejména o daň z příjmu, DPH,
    daň z nemovitosti týkající se spole��ně vlastněných částí domu a
    pozemku, včetně jednotek označovaných jako garážová st��ní a sklepy
    v objektu
  11. V��asné předkládání platebních příkazů na úhradu daní,
    k jejichž úhradě je majitel nemovitosti povinen
  12. Udržování aktuální evidence jednotek a všech jejich parametrů
    potřebných pro zpracování předpisů záloh, vyúčtování ročních
    nákladů apod.
  13. Vedení aktuálního přehledu salda plateb vyúčtování, záloh a
    ostatních investičních akcí
  14. Udržování a aktualizace informativních nástěnek umístěných ve
    společných částech objektu
  15. Poradenská činnost při uzavírání smluv o dodávce energií a služeb
    (nebo jejich uzavírání)
  16. Poradenská činnost při uzavírání pojistných smluv ke spravované
    nemovitosti, v případě žádosti výboru, jeho zastupování v případě
    pojistných událostí.
  17. Evidence pojistných událostí, zajištění odstranění pojistných
    událostí
  18. Účast správce na shromáždění vlastník������ jednotek –
    1× ročně
Zpět nahoru