Příprava, zajištění a kontrola předpisu plateb spojených
s vlastnictvím a užíváním bytových a nebytových jednotek (vedení a
kontrola v elektronické podobě), kontrola úhrad těchto plateb
Vedení podvojného účetnictví spojeného se správou objektu
vedení účetnictví, zaúčtování předložených dokladů, vedení
knihy dodavatelských faktur, vedení evidence majetku, předkládání
přehledů o přijatých zálohách od vlastníků jednotek, předkládání
výkazu o účetním hospodářském výsledku, sestavení účetní závěrky,
běžné účetní poradenství a vysvětlení použitých postupů,
předkládání přehledu nákladů spojených s provozem a údržbou
nemovitosti formou pravidelné uzávěrky (4× ročně) a 1× ročně
předkládání rozvahy
Zpracování mzdové agendy
Zpracování mzdové agendy
Evidence zaměstnanců
Přihlášení zaměstnanců k odvodu zdravotního a sociálních
pojištění
Výplata mezd
Vedení pokladní knihy
Příprava a provedení vyúčtování záloh zaplacených jednotlivými
vlastníky a to v zákonných lhůtách (bude zpracováno v elektronické
podobě)
Vypořádání přeplatků a nedoplatků z vyúčtování předpisu záloh
vůči jednotlivým členům společenství
Vymáhání dlužných plateb – vedení seznamu neplatičů, zasílání
a předávání upomínek, příprava platebních rozkazů a příprava
podkladů pro soudní nebo mimosoudní vymáhání
Vedení evidence nákladů na provoz objektu (opravy a údržba společných
částí domu, služby spojené s provozem a správou, pojistné apod.),
kontrola a úhrada dodavatelských faktur
Poskytování informačního servisu k podávání daňových přiznání
vlastníků
Zpracování daňového přiznání, jeho podání za Společenství.
Shromažďování podkladů k daňovým přiznáním vztahujícím se
k spravovanému domu a pozemku. Jedná se zejména o daň z příjmu, DPH,
daň z nemovitosti týkající se společně vlastněných částí domu a
pozemku, včetně jednotek označovaných jako garážová stání a sklepy
v objektu
Včasné předkládání platebních příkazů na úhradu daní,
k jejichž úhradě je majitel nemovitosti povinen
Udržování aktuální evidence jednotek a všech jejich parametrů
potřebných pro zpracování předpisů záloh, vyúčtování ročních
nákladů apod.
Vedení aktuálního přehledu salda plateb vyúčtování, záloh a
ostatních investičních akcí
Udržování a aktualizace informativních nástěnek umístěných ve
společných částech objektu
Poradenská činnost při uzavírání smluv o dodávce energií a služeb
(nebo jejich uzavírání)
Poradenská činnost při uzavírání pojistných smluv ke spravované
nemovitosti, v případě žádosti výboru, jeho zastupování v případě
pojistných událostí.
Evidence pojistných událostí, zajištění odstranění pojistných
událostí
Účast správce na shromáždění vlastníků jednotek –
1× ročně