1. Smluvní zajištění běžného úklidu a údržby společných prostor
    objektu, úklid a údržba přilehlých chodníků, vnitrobloků a ostatních
    venkovních prostor. Zvláštní režim úklidu v zimních měsících,
    odklízení ledu a sněhu, zajištění schůdnosti přilehlých chodníků
  2. Smluvní zajištění údržby zelených ploch (zahradnické práce)
  3. Smluvní zajištění sekání travnatých ploch
  4. Smluvní zajištění nepřetržité havarijní služby pro následující
    zařízení:

    1. Výtahy
    2. Výměníkové stanice
    3. Vzduchotechnická zařízení
    4. Vnitřní rozvody vody a kanalizace
    5. Vnitřní rozvody tepla
    6. Vnitřní elektrorozvody
    7. Rozvody plynu
  5. Smluvní provádění revizí vyhrazených technických zařízení dle
    příslušných ČSN a dalších platných technických a zákonných
    předpisů, sledování doby platnosti revizí a ostatních
    technických lhůt.
  6. Provádění technických prohlídek objektů (1× týdně), zajišťování
    odborných posouzení jejich stavu (1× ročně)
  7. Vedení knihy údržby (čtvrtletní výkazy) a revizí (1× ročně)
  8. Zajištění a odstranění drobných oprav objektu i) Sledování a
    evidence technické dokumentace objektu, bytových a nebytových jednotek a
    její aktualizace v návaznosti na realizované opravy, úpravy, či
    zjištěné skutečnosti
  9. Posuzování záměrů vlastníků v oblasti rekonstrukcí domu, bytových
    a nebytových jednotek (drobné opravy bez ohlášení stavebnímu úřadu, akce
    v režimu ohlášení stavebních úprav a režimu stavebního povolení)
  10. Provádění periodického hodnocení stavu nemovitosti, formulace koncepce
    údržby, oprav, případně investic. Příprava krátkodobých a
    střednědobých plánů oprav včetně odborného odhadu finančních
    nákladů
  11. Smluvní zajištění dodávek služeb a energií (el. energie, plyn, teplo,
    TUV, odvoz odpadu, provoz výtahu, STA apod.)
  12. Vyřizování stížností a podnětů od jednotlivých členů
    společenství a informování orgánů společenství o těchto stížnostech
    a podnětech
  13. Zajištění provedení odečtu poměrových měřidel
  14. Archivace veškeré dokumentace nemovitosti po dobu správy
  15. Označení nemovitosti údaji o správci a kontaktem na
    havarijní službu