V oblasti správy nemovitostí poskytujeme komplexní služby. Při správě nemovitostí je nejdůležitější efektivita součinnosti našich rozpočtářů, účetních, techniků, realitního specialisty, stavebního technika, projektanta a úzká spolupráce s právním poradcem, což našim klientům umožňuje rychlé a kvalitní řešení veškerých povinností týkajících se jejich nemovitosti a zároveň případných oprav a rekonstrukcí, řešení právních otázek a plynulé obsazování uvolňovaných prostor.

Naší prioritou je neustálý kontakt s majiteli nemovitostí. 

Každé nemovitosti jsou přiděleni konkrétní zaměstnanci společnosti A.K.F. Správa nemovitostí, kteří za danou nemovitost odpovídají.

Jedná se o technika, který se stará o provozní údržbu nemovitosti. Technik, ve smluveném rozsahu, navštíví danou nemovitost a v případě zjištění technického nedostatku sjedná nápravu. Dále je k nemovitosti přidělena osoba zajišťující oblast účetnictví a ostatní administrativní činnosti, která také dohlíží na finanční situaci nemovitosti.

Výkaz o hospodaření nemovitosti vystavujeme 4x ročně. Veškeré dokumenty a doklady jsou kdykoli k nahlédnutí v naší kanceláři.

Ekonomické a administrativní služby
Provozní a technické služby
Inženýrská činnost
Realitní činnost
Právní servis